Medewerker secretariaat en receptie (interim)

Voor Omgevingsdienst West-Holland zoekt PAsearch een medewerker secretariaat en receptie (interim) voor minimaal 3 maanden en 24 uur per week in Leiden. Uurtarief max. € 50,- Jouw werkzaamheden op een gemiddelde werkdag bestaan o.a. uit het leveren van secretariële en administratieve ondersteuning aan management en afdelingen, telefoon- en receptiewerkzaamheden en je bent verantwoordelijk voor inkomende en uitgaande post. Daarnaast stuur je allerlei facilitaire producten en diensten aan en voert ze uit, handel je klantvragen en klachten correct af en doe je voorstellen voor verbetering van knelpunten. Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op een secretariaat, KCC of receptie (bij voorkeur binnen de overheid). Het is een pre als je ervaring hebt met het vergadersysteem ibabs en administratiesysteem Corsa / of ervaring SharePoint, een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 en aantoonbare werkervaring met het opzetten en organiseren van evenementen. Middels ee...

04-04-2023 09:48
Search & Co Groep