Secretaresse / managementassistent (interim)

Voor gemeente Bergen op Zoom zoekt paSearch een Secretaresse / managementassistent (interim) voor 3 maanden en 32-36 uur per week. Uurtarief is max. € 48,- (afhankelijk van kennis en ervaring). Samen met je collega’s draag je zorg voor de administratie van de bestuurders, directeuren en managers waardoor zij zich volledig op hun taak kunnen richten. Je beheert de agenda, verzorgt de post, archiveert werkdossiers en ontvangt bezoekers. Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voor. In voorkomende gevallen draag je zorg voor de verslaglegging en controle op de uitvoering van actiepunten. Je beschikt minimaal over mbo werk- en denkniveau en een relevante afgeronde opleiding (bijvoorbeeld Schoevers of gelijkwaardig). Je hebt ervaring met secretariële en administratieve werkzaamheden en bent een stevige en actieve persoonlijkheid die veel werk aan kan zonder het overzicht te verliezen. Daarnaast heb je een service- en oplossingsgerichte instelling die o...

14-09-2022 10:19
Search & Co Groep