Veel rook ingeademd bij vlam in de pan aan de Amsterdamseweg

Bij een woningbrand aan de Amsterdamseweg vlakbij de Bell’s Club heeft donderdagochtend iemand zoveel rook ingeademd dat diegene door ambulancepersoneel is meegenomen naar het ziekenhuis.

De oorzaak van de brand is een vlam in de pan. Er was vooral sprake van heel veel rookontwikkeling.

Vanwege de inzet van de hulpdiensten moest een rijstrook van de Amsterdamseweg worden afgezet.

Vlam in de pan in woning aan de #Amsterdamseweg in #Amstelveen. De brand is uit. Eén persoon ademde flink wat rook in en wordt daarom overgebracht naar het ziekenhuis.— Brandweer AA (@BrandweerAA) June 9, 2022

The post Veel rook ingeademd bij vlam in de pan aan de Amsterdamseweg appeared first on AAN! Amstelveen.

09-06-2022 09:36